עיסוי רקמות עמוק

עיסוי רקמות עמוק, אנחנו מאמינים כי נכנסתם לעמוד המוצר על מנת להבין מה בדיוק זה עיסוי רקמות עמוק ואתם מקווים למצוא את התשובות העיקריות לשאלה.

אז לשאלה הראשונה  שיטות הטיפול בעיסוי רקמות עמוק הינה שיטת עיסוי בה המטפל משתמש בכח רב ובתנועות לישה לחיצה ומתיחה לצורך שחרור והרפיית השריר.

מה ההבדל בין עיסוי שוודי לעיסוי רקמות עמוק?

כולנו מכירים את העיסוי השוודי והעדין  ולא צריך לעשות מחקר על מנת לדעת כי זו שיטת הטיפול המועדפת על מרבית(בדגש על מרבית) האוכלוסייה שמגיעה לספא לצורך רגיעה פיזית ומטלית אז למען האמת שיטות עיסוי אלו דומות מאוד ואף מקבילות ההבדל היחידי הוא העוצמה והכח שהמטפל משתמש.

האם הטיפול אמור לכאוב?

הטיפול בעיסוי רקמות עמוק אמור להרגיש חזק ויש כאלו שיאמרו אף כואב אך יש לשים לב שעיסוי זה לרוב משומש בספא והאינטרס של הספא זה כמובן לקוחות חוזרים ומי שמגיע לספא לרוב ירצה להנות ולהרגע ולא לקבל טיפול חזק/ כואב לכן המטפלים בספא לרוב עושים שהעיסוי יהיה עיסוי מהנה ולא כואב מדי, שקצת מפריע לעקרון הזרמת הדם לרקמות ועובד יותר לכיוון הלימפטי.

מדוע כדאי לעשות עיסוי רקמות עמוק?

 העקרון מאחורי השיטה הינה להזרים כמה שיותר דם לשריר ולחדור לשרירים העמוקים יותר בגוף ולא "ללטף" על מנת לתרום לשחרור שרירים תפוסים.

איפה כדאי לטפל?

עיסוי רקמות עמוק אפשרי למצוא בכל ספא או קליניקה אשר קיימת היום במדינת ישראל אך המלצתנו היא לעשות את הטיפול אצל מטפל מוכר ומוסמך בעל נסיון בטיפול בכאבים וידע נרחב באנטומיה קח תרגישו שאתם באמת עוברים טיפול ולא  יוצאים ללא תמורה.

 במעוז ספורט אנו דואגים שהמטפלים אצלנו יהיה מוסמכים בעלי תעודות ממוסדות גדולים כך שהטיפול אותו תקבלו יהיה לשביעות רצונכם אנו לא מאמינים בקצת יותר חזק או קצת יותר חלש בטיפולים אחרים אלה אנו מאמינים לתת את הטיפול המדויק בדיוק כפי שהזמנתם.

עם זאת יש לציין כי עיסוי רקמות עמוק אינו עיסוי ספורטאים אך אנחנו כן מספקים עיסוי ספורטאים ע"י מטפלים שהוסמכו לכך.