אודות מעוז ספורט

אנו במעוז ספורט מספקים שרותים בתחומי רפואת חירום, רפואה משלימה וספורט. בין השרותים אותם אנו מספקים תמצאו ניהול חדרי כושר במקומות עבודה, אבטחות רפואיות ע"י חובשים, שיקום ומניעת פציעות ספורט בקליניקות באזור המרכז הפקת ארועי ספורט ועוד.  ישנם לא מעט סיבות מדוע כדאי לכם לבחור במעוז ספורט וחלקם רשומות בהמשך העמוד.

עוזרים לך
לעבוד עם הגוף שלך

אנו במעוז ספורט מבינים את השאיפה של אנשים רבים לחיים בריאים יותר ואת רצונם לקבל את הכלים המתאימים על מנת לבצע שינוי זה. המטרה שלנו היא לעזור לך לעבוד עם הגוף שלך בצורה נכונה ובריאה ובכך להוביל אותו להתפתחות תקינה ונטולת כאבים, בעקבות זאת פיתחנו פלטפורמה של אימוני כושר משלימים לטיפולים לצורך מניעת פציעות עתידיות.

 

מגיעים ישירות למקור הכאב

בעזרת הבנה מלאה  אודות הגוף והיכרות עם מגוון רחב של תחלואים וכאבים, אנחנו יכולים לאבחן ולפתור את מקור הכאבים שלך בצורה המהירה והנכונה ביותר עבור הגוף שלך.
לעומת קופות החולים, המציעות סיוע בהתמודדות עם התסמינים של ליקויים גופניים רבים, השאיפה שלנו היא לעזור לגוף שלך לתקן את עצמו. בדרך זו, ההקלה אשר תגיע לאחר הצלחת הטיפולים ובמהלכם תישמר לתקופות ארוכות ולא תפגע בגוף שלך בעתיד הקרוב והרחוק.

מלווים אותך לכל אורך הדרך

המומחים שלנו מעניקים ליווי מקצועי ואישי, אשר מתחיל באבחון המצב הגופני שלך ומעוצב על פי המטרות והשאיפות שלך. אנחנו מקבלים מטופלים ללא הפנייה והמטפלים שלנו מוסמכים ומוכשרים על מנת לתכנן עבורך את הטיפול הנכון ביותר. 

למרות העומס, אנחנו תמיד מוודאים כי המענה שלנו הוא המהיר והאיכותי ביותר. ניתן לעבור את הטיפולים בסטודיו שלנו או להזמין עיסוי עד הבית.

אנחנו מזמינים אותך לתכנן את התפתחות גופך

אורך חיים,יציבה לקויה, עבודה ואימונים אשר מבוצעים באופן לא מתוכנן עשויים להוביל לפגיעות גופניות, כאבים כרוניים ותוצאות מאכזבות. בעזרת אימון ושחרור נכון של השרירים ניתן להימנע מפגיעה בגוף כיום ובעתיד. השירותים שלנו כוללים הפקת אירועים, טיפול בספורטאים, טיפול בכאבים, אימוני כושר, ייעוץ תזונתי, עיסויים מקצועיים ועוד.

תוצאות המדברות בעד עצמן

למעוז ספורט – ולמטפלים המקצועיים שלנו בפרט – ניסיון של שנים בעבודה עם ספורטאים ואנשים הסובלים מכאבים גופניים. הידע אשר צברנו במהלך השנים לצד הספורטאים המובילים בארץ מסייע לנו להתאים את הטיפולים לתכנית האימונים ולצרכים האישיים של כל ספורטאי. מעבר לניסיון, לטיפולים שלנו תוצאות מוכחות בהעברת כאבים, סיוע באימונים לקראת תחרויות ואף בהרזיה ובחיטוב של הגוף.

צור עמנו קשר עכשיו,
לשמוע על המבצעים ושיתופי הפעולה שלנו
עם מועדוני כושר ברחבי הארץ
ולפתח את הגוף שלך בצורה הנכונה

[contact-form-7 id="1760" title="mini-hp"]