ניהול חדרי כושר

אם נכנסתם לעמוד זה כנראה גם אתם גיליתם את חשיבותו של חדר כושר במקום העבודה כמו כן אפשרי לראות היום חברות מאוד גדולות כגון: גוגל, אל על, רשות שדות התעופה , ביטוח לאומי וכו' שהחליטו לייעד אזור מסויים במפעלת לטובת חדר כושר! 

הסיבה להחלטתם של מפעלים כאלו גדולים על הצבת חדרי כושר במקום עבודה מגיעה בעקבות מחקרים המראים כי עובדים שמתאמנים במקום העבודה הם עובדים חרוצים יותר  בעלי מוטיבציה גבוה יותר וכמובן כידוע לנו שבריאות וספורט הולכים ביחד אלו עובדים שחותמים הרבה פחות ימי מחלה.

ניהול חדר כושר

מהו ניהול חדרי כושר במקום עבודה?

אז ראשית כל נציין כי לא מדובר על אימון כושר!! ניהול חדר כושר דורש ידע בגין עמידה בתקנים, תחזוקת ציוד, הצבת מאמנים וכו'. רוב החברות בדרך כלל מעוניינות להשקיע בתחומם ולא להתפרס בתחום שאינו קשור לידע שלהם, מסיבה זו יש ניהול חדרי כושר המגיע על ידי ספקים חיצונים כמונו:

תפקידנו בתור מנהלי חדר הכושר אצלכם יהיה לשים לב לדברים שאתם אינכם מכירים ואנחנו מומחים לגביהם כגון:  לשים לב לגודל המקום ( כי עומד בתקני משרד התרבות והספורט), לתחזוקת המתקנים ( שימון המסילות, ריפוד מחדש של הספות) ,לתקציב העסק לצורך הקמה ותפעול המקום (הצבת מאמנים ותשלום למאמנים) על מנת שעלות חדר הכושר לא יחרוג מהתקציב השנתי אשר מוקדש לו.

  אחד הדברים הכי חשובים  כשמקימים חדר כושר במקום עבודה  הוא כי למנהל יהיה הבנה והכרות של חוק הספורט לאורך ההקמה או השדרוג של חדר הכושר על מנת שיעמוד בתקנים הנדרשים ע"י משרד הספורט ומשרדים נוספים לדוגמא: במידה וחדר כושר ימצא במקלט ישנם תנאי סף הנדרשים ע"י המדינה כגון האפשרות לפנות את כל המתקנים בתוך שעתיים.

מה רצוי שתהיה הכשרתו של מנהל?

רצוי שהכשרתו של המנהל תהיה  מדריך חדר כושר וזה על מנת שידע את כלל התקנות הנדרשות על מנת להחזיק ולתפעל חדר כושר כמו שרצוי כי יהיה לו הניסיון הנדרש בניהול.

אם אין צורך בהסמכה מיוחדת אז למה לא לקחת כל אחד?

כפי שצויין בפסקאות הקודמות בזמן שאין צורך בתעודה כן יש צורך שינהל את המקום מישהו אשר מכיר ומבין את הצורך של המקום,גודלו, עמידתו בתנאי סף וכמובן כזה שיוכל להציב מאמני כושר לצרוך תפעולו השוטף. כמו הצורך והידע לתחזק את המתקנים בחדר הכושר.

אנו מעוז ספורט מומחים בבניה וניהול של חדרי כושר במקומות העבודה ובעלי ניסיון עשיר שנים בתחום כך שאם בנייה ותפעול חדרי כושר זה ההטבה הבאה שאתם מעוניינם להעניק לעובדים שלכם נשמח לעזור לכם בנושא!!

בין שרותינו הצבת מאמני חדר כושר, תחזוקת מכשירים, בניית תוכניות אימון, אימוני יוגה ופילאטיס קבוצתיים ועוד..

לתאום פגישה בנושא ניהול חדרי כושר התקשרו עכשיו 0508284811

כתיבת תגובה