שבע סיבות מדוע כדאי לנו לצרוך לימון!

לימון מוסיף המון אינו סתם משפט של שפים לכן הבנו לכם 7 סיבות מדוע כדאי לצרוך לימון טרי לפחות פעם ביום!

1. מניעת לחץ דם גבוה

השילוב של המינרלים הקיימים בלימון, אשלגן, סידן ומגנזיום, משחק תפקיד חשוב בשליטה על לחץ דם. מכאן, ששתיית מי לימון באופן קבוע מסייעים לפעילות תקינה של הלב.

2. ״מתניע״ את מערכת העיכול

הלימון עשוי לסייע במספר רב של בעיות בעיכול כשהוא משולב עם מים חמים היות והוא מעודד ייצור של אנזימים שחשובים לתהליכים רבים בגוף, לרבות העיכול. הלימון מסייע למעיים בתהליך סילוק הפסולת מהגוף, וכפועל יוצא עוזר בין השאר למניעת עצירות, שלשול נפיחות ועוד. הלימון מתפקד למעשה כחומר לניקוי הכבד, ובכך עוזר בייצור נוזל המרה הנחוץ לתהליך העיכול.

3. בשימוש חיצוני עוזר להתגבר על פטריות בעור

פשוט קחו לימון טרי הניחו אותו על העור למשך חצי שעה למספר ימים ותראו את השיפור וההטבה באזור הפטריה.

4. תורם לעור בריא וקורן

לימון הוא פרי הדר עשיר בוויטמין C, ובמעט וויטמינים מקבוצת B. שילוב הוויטמינים ונוגדי-החימצון הקיימים בו מסייע לניקוי הגוף מבפנים ובכך גם מסייע גם למראה העור והשיער.

5. מסייע לירידה במשקל

כאשר קיימים רעלנים במערכות הגוף, קשה מאוד לרדת במשקל. לכן, שתיית מים עם לימון לפחות במשך שבוע, מביאה לירידה באחוז הרעלנים בגוף וכתוצאה מכך מפחית גם את החשק למזונות מסוימים (כמו סוכרים ופחמימות) – מה שמביא להשלת הקילוגרמים.

6. העלאת רמות האנרגיה בגוף

לימון הוא אמנם חומצי מאוד, אך לאחר תהליך העיכול הוא נספג בגוף והופך לבסיסי. הבסיסיות הזאת גורמת לעלייה ברמות האנרגיה בגוף ובכך אף עוזרת להפחית חרדה ודיכאון.

7. ״דיטוקס״ / ניקוי רעלים

לימון הוא אחד המזונות {בדומה לירקות ממשפחת המצליבים} שמעודד את הכבד להפריש רעלים שמאוחסנים בו. הבוקר הוא הזמן הכי מתאים לניקוי {כפי שגם כתבתי פה} היות וזה הזמן ביום שהגוף נמצא במצב טבעי של ניקוי ומי הלימון למעשה נותנים תגבור לניקוי ובכך מסלקים

מעבר לשבעת היתרונות שהבאנו בפניכם לימון הוא אחד המאכלים שיכול "לתדלק" כמעט כל ארוחה…
אז פעם הבאה שאתם בסופר או במטבח תחפשו את הלימון הכי עסיסי שתוכלו למצוא!